Kristiania-studenter deltok på Trigger Academy På Høyskolen Kristiania har studenter ved bachelorstudiet i Art Direction og Tekst for første gang fått opplæring i byråets arbeidsmetodikk.
Polestar ønsker mer bærekraftig reising Teamer opp med Trigger og frikjører Nikolai Schirmer om å beskytte vinteren.
Polestar valgte Trigger: – Enorm begeistring – En av verdens mest spennende merkevarer, uavhengig av bransje og kategori, sier Markus Eckbo Endresen i Trigger.
NAF gir gass med Trigger under verdens største elbiltest Skal styrke kommunikasjonen for å hjelpe bilister i overgangen til elbil: – Håper resultatene kan gjøre det enklere å kjøpe elbil, sier direktør for marked og kommunikasjon i NAF.
Trigger feirer jubileum: – Må fortsette å være irriterende, provoserende og brysomme I ti år har de jobbet med å treffe triggerpunktet innen engasjerende kommunikasjon, fredag blir det en storslått feiring i Trigger-lokalene i Oslo.
Åpningen av det nye Nasjonalmuseet i Oslo er utsatt til 2022 - men nytt byråsamarbeid er på plass – Det er oppdrag som dette som får det til å gløde hos oss i Trigger.
Trigger har 10-årsjubileum: – Vi har fått til mye, men også feilet mye «Siden 2010 har vi flyttet oss langt som kommunikasjonsbyrå», skriver strategisk rådgiver og medgründer av byrået, Markus Eckbo Endresen i dette leserinnlegget der de feirer seg selv.